Posts

Showing posts from May, 2017

Back At It Again! (911 Operator #2)

This time, instead of touring my hometown, we follow the career path. Let's see how I can screw this one up! LOL!

21 | Mapping Out The Classroom And The Twins | Let's Play 9

Image
Wait, there's TWO of her? #legasp #twinsies It's inconceivable!

Check Your Insanity At The First Pier (Vault Cracker #2)

Insanity asylum for one, please! Seriously. Cause there's no better place for me. LOL!

21 | Think Like A Squirrel; BE The Squirrel! | Let's Play 8

Image
I love Casper, seriously. But he steals WAY too much. Get back here!

Awww, Must We Say Goodbye? (Stardew Valley #30)

Don't worry, my Bunnies! Stardew Valley will be back someday. It just might be a pretty long time. I'll be playing more recent games.

21 | The Fine Dining of Cutlery | Let's Play 7

Yeah, so I normally try to upload by 3pm central. It didn't work out today. I lost track of time.

Kidnapping Is Great Leverage... Or Is It? (Vault Cracker #1)

"A mom and son entering the hometown. Psych!  She's not normal at all, but a criminal mastermind!" Smooth move, Gogii Games. LOL!

21 | Betrayed By An Ignoramus? | Let's Play 6

It would help if Casper the squirrel didn't steal everything shiny. >.>

Voice Acting Is So Much Fun (Stardew Valley #29)

Perhaps there's something in the water in the apartment complex. Cause I can't seem to stop singing anymore. xD

21 | Mapping Out The Valedictorian | Let's Play 5

I've been noticing these bubbles at the top left corner when watching YouTube videos. I wonder if those show up when my ad-covered, non-earning videos are playing. Hmm...

Pursuit of Happiness (HappyVille: Quest for Utopia)

Well, this definitely puts Gogii Games in a weird spot. I don't think they fully tested this game.

21 | Potential Candidate For A Villain | Let's Play 4

You think my roller coaster is just as bad? Geez! I never wanna be Leela's victim, or the true villain's victim.

The New Heavy Rain Shoutout (Stardew Valley #28)

I love making fun of other games, especially those I haven't played before. xD It's fun!

21 | Taking Valedictorian Pictures | Let's Play 3

I've been getting rather sleepy lately. Probably because my way of getting ready for bed has changed.

I haven't had a job since February, Bunnies and Hopefuls! (Bunnies for my gaming fan base, and Hopefuls for my book reading fan base.)

Working On A Low And Tight Budget

Sorry I'm late on this. The whole process of the editing and uploading took longer than I expected.

21 | Leave The Easter Egg Alone! | Let's Play 2

Waverly is one of my favorites from the Nancy Drew games. I hope you like it!

We Didn't Start The Fire 911 Operator 1

Okay, this is way too cool. ^_^ I'm glad I bought this game. So much better than Kindergarten.

21 | Where The Popularity Runs The World | Let's Play 1

Oh boy! This is gonna be tricky. Can the Val Can villain be defeated?